Tratamente stomatologice in sector 6 in perioada COVID-19

Reguli care trebuie respectate de către cabinetele de stomatologie în perioada COVID-19

În clinica noastră stomatologică DentaImplant, ne dorim ca pacienții să fie protejați de aceea le oferim cele mai bune condiții pentru tratamente stomatologice în maximă siguranță.

Încă din anul 2008 de când s-a deschis clinica noastră am respectat și vom respecta cu strictețe toate reglemetările în vigoare. În aceste zile dificile pentru toată lumea, vă rugăm să ne ajutați în respectarea tuturor regulilor decise de forumurile de specialitate.

Echipa DentaImplant parcurge zilnic o procedură de triaj epidemiologic, înainte de începerea activității. Dacă personalul este simptomatic evocator pentru infecția SARS-CoV-2 sau declară că a intrat în contact cu o persoană diagnosticată cu SARS-CoV- 2, atunci nu intră în programul de activitatea zilnică și se direcționează pentru consult și testare.

Măsurile de dezinfecție, desinsecție și sterilizare sunt atent și riguros respectate pentru protecția atât a cadrelor medicale cât și a tuturor pacienților.

Pacienți trebuie să cunoască regulile aplicate în cabinetele stomatologice în perioada COVID

Reguli care se aplică în cabinetele stomatologice în perioada COVID- 19

1. Nu se efectuează consult sau tratament stomatologic fără programare !

2. Purtarea măștii faciale de către pacient este obligatorie până la solicitarea îndepărtării acesteia de către personalul medical !

3. La intrarea în clinica stomatologică și în sala de așteptare-

• intrarea se face după ștergerea tălpilor încălțărilor pe un covor dezinfectant pus la dispoziție de clinica noastră
  • este permisă staționarea mai multor persoane în același timp, numai dacă se respectă distanța de 1,5 m între acestea
  • se poartă masca facială personală
  • se echipează cu botoși pe care îi găsiți la intrarea în cabinetul stomatologic
  • se dezinfectează mâinile, folosind soluție hidroalcoolică minim 20 secunde, din  dispenserele puse la dispoziția lor la intrarea în cabinetul stomatologic,
  • se înregistrează, de către un membru al personalului cabinetului, temperatura cu ajutorul unui termometru digital de frunte cu infraroșu și completează,  (În caz că temperatura depășește 37,3 grd.C și dacă reiese suspiciunea de infectare cu SARS-CoV-2 se va anula programarea, dacă pacientul nu are temperatura determinată peste 37,3 grd.C și dacă din     completarea formularului nu reiese suspiciunea de infectare cu SARS-CoV-2, atunci pacientul intră în cabietul stomatologic
  • se completează un set de documente înainte de consult/tratament:

a. acord pentru prelucrarea datelor personale;

b. chestionar privind starea de sănătate a pacientului;

c. formular de consimțământ informat

Pacientul care nu completează documentele de mai sus nu beneficiază de servicii de sănătate in clinica stomatologica, conform hotărârii Ministerului Sanătății

Reguli PENTRU DESFĂȘURAREA tratamentului stomatologic

- Pacientul este invitat să intre în cabinetul de consultații / sala de tratament, purtând în continuare masca facială și fără obiecte personale nenecesare;

- Pacientul se dezinfectează pe mâinii la intrarea în cabinet;

- Dacă este cazul*, pacientul este rugat să îndepărteze masca facială pe care o va depozita în containerul pentru deșeuri biologice, aflat în proximitatea canapelei de consultații. La finalul actului pentru care i-a fost solicitată îndepărtarea măștii, pacientul aplică o nouă mască facială simplă;

- Se fac recomandările post consult / tratament și se prescrie tratamentul medicamentos, după caz;

- La ieșirea din sală de așteptare, pacientul introduce botoșii utilizați în containerul dedicat și își dezinfectează mâinile cu soluție hidroalcoolică.

Linkuri utile despre COVID-19

Numărul de îmbolnăviri în timp real în România - AICI

Informații despre CoVid-19 - AICI

Știri oficiale despre COVID-19 - AICI

Vă rugăm să ne ajutați la respectarea normele impuse de Direcția de Sănătate Publică și Ministerul Sănătății, în această perioadă, reguli care ne vor ajuta să rămânem sănătoși și zâmbitori.

Cu drag echipa, DentaImplant

Sugestii: office @ dentaimplant.ro

Telefon: 0731276389

Tratamente stomatologice in sector 6 in perioada COVID-19

Modificari si setari importante online

In Uniunea Europeana s-a modificat legea privind datele personale ale utilizatorilor online si dorim sa va informam. Va rog sa le vedeti dureaza doar cateva minute. Te rog acceseaza aceste informatii pentru a putea folosi in continuare site-ul nostru.

Aflati:

Cum ne asiguram ca sunt protejate datele tale.

Cum utilizeaza site-ul nostru datele dumneavoastra personale.