Profilaxie detartraj si periaj profesional

Înainte de absolut orice manoperă, echipa DentaImplant vă recomandă realizarea unei igienizare - detartraj, periaj profesional și AIRFLOW

Reprezintă manopere stomatologice prin care sunt îndepărtate tartrul și placa bacteriană după suprafața dentară aceasta fiind responsabilă de apariția cariilor dentare, a afecțiunilor gingivale, a parodontozei (afecțiuni parodontale) .

Echipa DENTA IMPLANT clinica stomatologică sector 6 București situată în Drumul Taberei lăngă Mall AFI Cotroceni realizează detartraj, periaj profesional utilizând aparatul de detartraj ultrasonic cu led ( de ultimă generație ).

Întrebări frecvente ale pacienților despre detartraj, periaj profesional  și AIRFLOW ?

• Cât durează realizarea unui detartraj și periaj dentar ?? - în funcție de cantitatea de tartru prezent, această manoperă poate dura între 30 - 60 minute

• Este dureros detartrajul dentar ?? - NU, atât detartrajul dentar cât și periajul dentar nu sunt deloc dureroase.

• După detartraj pot să apară dureri ?? - NU

• Detartrajul face rău dinților, îi subțiază ?? - NU, îndepărtarea tartrului nu dăunează dinților

• La ce interval trebuie să repet detartrajul și periajul dentar ?? - Decizia asupra intervalului la care trebuie realizat detartrajul și periajul dentar este dependentă de: Ph-ul salivar, alimentație, prezența înghesuirilor dentare (incronguență dento-alveolară), în general la 6 luni.

• Detartrajul îmi albește dinții ?? - Detartrajul si periajul dentar curăță dinții, în unele cazuri aceștia fiind curați par mai albi.

• Care este costul detartrajului, periajului dentar și AIRFLOW ? -  Prețul unui detartraj și periaj profesional și AIRFLOW -    AICI

DENTA IMPLANT vă oferă următoarele servicii dentare:

​​Puteți să ne contactați la

Telefon – 073.127.63.89 / 021.440.21.17

Email - office@dentaimplant.ro

Cabinet stomatologic Sector 6 Bucuresti Drumul Taberei lângă AFI Cotroceni - Strada Mihaela Ruxandra Marcu Nr 2 Bloc B4 Scara 3 Ap 41, Interfon 41, Bucuresti, Sector 6

Adresa Cabinet Stomatologic sector 6 București Drumul Taberei - Google MAPS

Modificari si setari importante online

In Uniunea Europeana s-a modificat legea privind datele personale ale utilizatorilor online si dorim sa va informam. Va rog sa le vedeti dureaza doar cateva minute. Te rog acceseaza aceste informatii pentru a putea folosi in continuare site-ul nostru.

Aflati:

Cum ne asiguram ca sunt protejate datele tale.

Cum utilizeaza site-ul nostru datele dumneavoastra personale.