Profilaxie detartraj si periaj profesional

Înainte de absolut orice manoperă, echipa DentaImplant vă recomandă realizarea unei igienizare - detartraj, periaj profesional și AIRFLOW

Reprezintă manopere stomatologice prin care sunt îndepărtate tartrul și placa bacteriană după suprafața dentară aceasta fiind responsabilă de apariția cariilor dentare, a afecțiunilor gingivale, a parodontozei (afecțiuni parodontale) .

Echipa DENTA IMPLANT clinica stomatologică sector 6 București situată în Drumul Taberei lăngă Mall AFI Cotroceni realizează detartraj, periaj profesional utilizând aparatul de detartraj ultrasonic cu led (de ultimă generație).

Întrebări frecvente ale pacienților despre detartraj, periaj profesional  și AIRFLOW ?

• Cât durează realizarea unui detartraj și periaj dentar ??

În funcție de cantitatea de tartru prezent, această manoperă poate dura între 30 - 60 minute

• Este dureros detartrajul dentar ??

NU, atât detartrajul dentar cât și periajul dentar nu sunt deloc dureroase.

• După detartraj pot să apară dureri ??

NU

• Detartrajul face rău dinților, îi subțiază ??

NU, îndepărtarea tartrului nu dăunează dinților ba din contra îi ajută să fie curați și sănătoși

• La ce interval trebuie să repet detartrajul și periajul dentar ??

Decizia asupra intervalului la care trebuie realizat detartrajul și periajul dentar este dependentă de: Ph-ul salivar, alimentație, prezența înghesuirilor dentare (incronguență dento-alveolară), în general la 6 luni.

• Detartrajul îmi albește dinții ??

Detartrajul si periajul dentar curăță dinții, în unele cazuri aceștia fiind curați par mai albi.

• Care este costul detartrajului, periajului dentar și AIRFLOW ?

Prețul unui detartraj și periaj profesional și AIRFLOW - AICI

Alte linkuri care ar putea să te intereseze:

​​Puteți să ne contactați la

Telefon – 073.127.63.89

Email - office@dentaimplant.ro

Modificari si setari importante online

In Uniunea Europeana s-a modificat legea privind datele personale ale utilizatorilor online si dorim sa va informam. Va rog sa le vedeti dureaza doar cateva minute. Te rog acceseaza aceste informatii pentru a putea folosi in continuare site-ul nostru.

Aflati:

Cum ne asiguram ca sunt protejate datele tale.

Cum utilizeaza site-ul nostru datele dumneavoastra personale.